divendres, 16 de maig del 2014

Fantasmes

Podria ser més “polite” però no en tinc ganes. Generalment em tinc per prudent. Tant prudent fins el punt que moltes vegades em “passo de frenada” a l’hora de donar el meu punt de vista sobre certs aspectes de l’actualitat, ja sigui política, econòmica, social,... Però avui no, avui aparco aquesta prudència i em disposo a “rajar” d’aquest col·lectiu tan peculiar.

Doncs això, fantasmes. Fantasmes!! 
I, tot i que m’agrada molt anar al Liceu (sobretot si hi fan un wagner!), no em refereixo ni de bon tros a cap fantasma de l’òpera.

Em refereixo a aquesta gent que:
  • Es creu superior a qualsevol dels mortals. Et miren sempre per sobre l’espatlla i t’estan perdonant constantment. Quin gran favor no t’estan fent estant mitja hora amb tu... amb la feinada que tenen. Per favor!
  • Coneixen tothom que tingui certa rellevància pública. Dinen, juguen a golf, naveguen i/o coincideixen al gimnàs amb qualsevol persona que surti al diari (o a la TV...)
  • Parlen dels seus èxits com si fossin uns gurús de les finances, de la innovació, dels negocis,... Alguns fins i tot són creadors de tendències
  • Lògicament, no et deixen parlar. Tu no pots aportar-los res, ells ja ho saben tot. A més, el que tu pensis, el que et passi, els teus neguits... tot això els importa un rave.
  • El seu perfil al Linkedin és d’allò més... tot i que, com se sol dir, qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència
  • Fins i tot, han aconseguit que l’opinió pública es cregui que realment són “algú”. I només faltava que certs mitjans, a sobre, els compren el discurs.
  • I no us estranyeu si en presència de segons qui, fan veure que no us coneixen
  • Ah... i tirant del refranyer, podríem dir que Déu els cria i ells s’ajunten

Doncs res, tu... fugiu d’aquests cagamandúrries. Seguint amb el refranyer, un bon tros a l’olla d’aquesta gent!  Us minaran la moral, les energies i ves a saber quantes coses més...

Crec que ja va sent hora de desemmascarar-los. Que se’n vagin a pastar fang amb els seus deliris de grandesa.

Com diria l’enyorat JA. Labordeta... “a la mierda, joder!”:
(https://www.youtube.com/watch?v=M_mUcMOFFZk
)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada